Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Χάρτης δικαιωμάτων του πολίτη στα Κυπριακά Ταχυδρομεία, Μέρος Ε’ - Citizen'sCharterinCyprusPost,PartV

Διαδικασίες αναζήτησης ταχυδρομικών αντικειμένων

1.                  Γενικά

Σεπερίπτωση που ο πολίτης ενδιαφέρεται να πληροφορηθεί για την τύχη οποιουδήποτε ταχυδρομικού αντικειμένου, μπορεί να απευθύνεται προσωπικά, τηλεφωνικά ή γραπτώς στα κατά τόπους Ταχυδρομικά Γραφεία ή στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης.

2.                  Συστημένα / ασφαλισμένα αντικείμενα / δέματα (Αντικείμενα ειδικής διαχείρισης)

Για αντικείμενα ειδικής διαχείρισης, συμπληρώνεται από τον αποστολέα αίτηση αναζήτησης που μπορεί να υποβληθεί σε όλα τα Ταχυδρομικά Γραφεία, εντός 6 μηνών από την ημερομηνία κατάθεσης του αντικειμένου. Η αίτηση αναζήτησης συμπληρώνεται από τον ενδιαφερόμενο και αποστέλλεται στον τομέα ερευνών, στα Κεντρικά Γραφεία του Τμήματος. Η διαχείριση των αιτήσεων αναζήτησης γίνεται χωρίς οικονομική επιβάρυνση.

Κατά τη συμπλήρωση του εντύπου αναζήτησης, θα πρέπει να παρουσιάζεται η απόδειξη κατάθεσης του αντικειμένου. Ο αποστολέας ενημερώνεται τηλεφωνικά, προφορικά ή γραπτώς για την τύχη του αντικειμένου του από τον τομέα ερευνών, εντός 2 μηνών τον αργότερο από την υποβολή της αίτησης του, εκτός από ειδικές περιπτώσεις, όπου χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση. Συστήνεται σε όλους τους αποστολείς όπως κατά την κατάθεση των αντικειμένων ειδικής διαχείρισης ζητούν απόδειξη κατάθεσης την οποία να παρουσιάζουν στις περιπτώσεις αναζήτησης.

Πέραν τούτου, ο πολίτης έχει τη δυνατότητα για άμεση ενημέρωση για την τύχη του αντικειμένου του από την ιστοσελίδα του Τμήματος, καθώς και από το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης.

ΤοΈντυπο Αναζήτησης (Έντυπο Ρ.Ο. 43), είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Τμήματος.

3.                  Αντικείμενα Υπηρεσίας EMS/Datapost

Οι αιτήσεις αναζήτησης των αντικειμένων που έχουν σταλεί με τη Διεθνή Υπηρεσία Ταχυμεταφορών EMS/Datapost, μπορούν να υποβληθούν τηλεφωνικά, γραπτώς ή με ηλ. ταχυδρομείο στα κατά τόπους Ταχυδρομικά Γραφεία ή στον τομέα ερευνών στα Κεντρικά Γραφεία του Τμήματος, εντός τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία κατάθεσης. Ο αποστολέας ενημερώνεται αμέσως ή το συντομότερο δυνατό, σε περίπτωση που χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση.

Πρόσθετα, ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την τύχη του αντικειμένου του από την ιστοσελίδα και το Κ.Τ.Ε. του Τμήματος.


Procedures for postal items

1. Generally

If the citizen is interested to know the fate of any postal item may be addressed personally , by telephone or in writing at the local Post Offices or Call Centre .

2. Registered / insured items / parcels (subject to specific management)

For objects to specific management complemented by the sender application search can be subjected to all the Post Offices within six months from the filing date of the object. The search request is completed by the applicant and sent to the field investigations, the Headquarters of the Department. The management of search requests made ​​without charge.

When filling in the search form, you must present the proof of deposit of the object. The sender is informed by telephone, orally or in writing about the fate of the object of the research field within the two months of the submission of the application, except in special cases where further investigation is needed. Recommended for all senders as when depositing objects require special management deposit receipt which to present the cases search.

Furthermore, the citizen has the ability to instantly update on the fate of the object from the Department's website, and the Call Centre .

The search form (Form Ρ.Ο. 43), is available on the Department's website .

3. Objects Office EMS / Datapost

Applications search of items that have been sent to the International Courier EMS / Datapost, may be submitted by telephone , in writing or e-mailed to local Post Offices or field surveys at the Headquarters of the Department, within four months from the filing date . The dispatcher informed immediately or as soon as possible in case you need further investigation.


Additionally, the citizen has the opportunity to learn about the fate of the object from the website and Call Centerof the Department.

Δεν υπάρχουν σχόλια: