Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 14: Έντυπα - αιτήσεις

Για τις διάφορες αιτήσεις που εξετάζονται από την Ε.Δ., υπάρχουν και τα ανάλογα έντυπα τα οποία το κοινό μπορεί να τα προμηθευτεί από τα γραφεία των Ε.Δ.

Πέραν των εντύπων που αφορούν αποκλειστικά αιτήσεις που εξετάζονται από τις Ε.Δ., στις Ε.Δ. μπορείτε να βρείτε και έντυπα αιτήσεων που αφορούν άλλες κρατικές υπηρεσίες. Ενδεικτικά αναφέρονται τα πιο κάτω:

* Γενικό έντυπο 6: Αίτηση για διορισμό ή προαγωγή σε θέσεις πρώτου διορισμού ή πρώτου διορισμού και προαγωγής στη Δημόσια Υπηρεσία.
* Αιτήσεις για διεκδίκηση υποτροφίας μέσω του Ι.Κ.Υ.
* Αιτήσεις για παροχή σε φοιτητές
* Αιτήσεις για παροχή σε τυφλούς
* Αιτήσεις για τον Φορέα Ισότιμης Κατανομής Βαρών
* Έντυπα αιτήσεων για δικαίωμα γραπτών εξετάσεων για διορισμό στη Δημόσια Υπηρεσία
* Αίτηση για απόκτηση κυπριακής υπηκοότητας λόγω γάμου με Κύπριο/α πολίτη/πολίτιδα Μ125
* Αίτηση για απόκτηση κυπριακής υπηκοότητας με πολιτογράφηση Μ127
* Αίτηση για επίδομα Μάνας Ε.Μ.3
* Αίτηση για επιδότηση ανόρυξης γεωτρήσεων
* Αίτηση για επιδότηση σύνδεσης γεωτρήσεων με αποχωρητήρια
* Αίτηση για επιδότηση εγκατάστασης συστήματος ανακύκλωσης ημιακαθάρτων νερών
* Αίτηση για επίδομα τέκνου Ε.Τ.2

Chapter 14: Forms - Applications

For the different applications considered by the SS, there are the appropriate forms which the public can be obtained from the offices of the SS

In addition to the forms used for applications exclusively handled by the SS, the SS You can also find application forms relating to other government agencies. Examples are below:

* General Form 6: Request for appointment or promotion to positions of first appointment or initial appointment and promotion in the Public Service.
* Requests for claiming scholarship through Scholarships
* Requests for students
* Requests for the blind
* Requests for the Agency for Equal Distribution of Burdens
* Application forms for the right to written examinations for appointment to the Public Service
* Request to acquire Cypriot citizenship by marriage to a Cypriot / a citizen / citizen are M125
* Request to acquire Cypriot citizenship by naturalization M127
* Request for allowance Manas E.M.3
* Request for support of drilling boreholes
* Request for support drilling connection with toilets
* Request for funding the installation of gray water recycling system
* Application for child benefit E.T.2

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 12: Ενστάσεις κατά φορολογιών

Κάθε πρόσωπο το οποίο έχει παράπονο από την επιβολή ή καταλογισμό από το Κοινοτικό Συμβούλιο οποιουδήποτε ποσού μπορεί μέσα σε δεκατέσσερις ημέρες από την ημερομηνία κοινοποίησης της απόφασης του Κοινοτικού Συμβουλίου να υποβάλει προσφυγή στον οικείο Έπαρχο.

Προσφυγή στον οικείο Έπαρχο μπορεί να γίνει μέσα σε δεκατέσσερις ημέρες από την ημερομηνία κοινοποίησης της απόφασης του Κοινοτικού Συμβουλίου και για τις ακόλουθες περιπτώσεις:

(α) Από την άρνηση του συμβουλίου να εκδώσει ή να ανανεώσει άδεια
(β) Απο την απόσυρση, αναστολή ή ανάκληση άδειας από το Συμβούλιο και
(γ) Για οποιοδήποτε όρο επιβλήθηκε από το συμβούλιο σε οποιαδήποτε άδεια ή ανανέωση αυτής.

Κεφάλαιο 13: Πιστοποιητικά Μόνιμης Διαμονής

13.1. Πιστοποιητικά μόνιμης διαμονής για Κύπριους πολίτες

(α) Το Πιστοποιητικό μόνιμης διαμονής εκδίδεται από την αρμόδια αρχή μόνο σε Κύπριους πολίτες που είναι καταχωρημένοι στο Σύστημα Αρχείου Πλυθησμού και έχουν τη μόνιμη διαμονή τους στην Κύπρο.

(β) Τέλος έκδοσης 0,85 ευρώ για κάθε πιστοποιητικό.

Chapter 12: Appeals against tax

Any person who has a complaint to the imposition or allocation by the Community Council of any amount may within fourteen days from the date of the decision of the Community Council to appeal to the concerned District.

Complain to the borehole can be made within fourteen days from the date of the decision of the Community Council for the following cases:

(A) The Council's refusal to issue or renew license
(B) the withdrawal, suspension or revocation by the Council and
(C) any condition imposed by the Board in any license or renewal thereof.

Chapter 13: Certificates of Permanent Residence

13.1. Certificates of permanent residence for citizens of Cyprus

(A) the certificate of permanent residence issued by the competent authority only to Cypriot citizens who are registered in the System File cohort and have permanent residence in Cyprus.

(B) issuing fee is EUR 0.85 for each certificate.

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 11: Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου

11.1. Σχέδιο Αγροτικής Πολιτικής για την ηλεκτροδότηση κατοικιών σε αγροτικές περιοχές

1. Δικαιούχος αιτητής καθίσταται:

(α) Πολίτης της Ε.Ε. μόνιμος κάτοικος των αγροτικών περιοχών, του οποίου η κατοικία χρησιμοποιείται για ιδιοκατοίκηση και μόνιμη εγκατάσταση ή/και προικοδότηση του παιδιού του και μόνιμη εγκατάσταση στην υπό αναφορά κατοικία και εφόσον το απαιτούμενο φορτίο είναι για συνηθισμένες οικιακές ανάγκες (μονοφασική παροχή με ασφάλεια 40Α ή τριφασική 30Α).

(β) Πολίτης της Ε.Ε. μόνιμος κάτοικος Κύπρου του οποίου τα υποστατικά χρησιμοποιούνται για γεωργικούς, κτηνοτροφικούς ή ιχθυοτροφικούς σκοπούς.
(γ) Όλοι οι πρόσφυγες ανεξαρτήτως τόπου διαμονής, νοουμένου ότι θα προσκομίσουν πιστοποίηση της προσφυγικής τους ιδιότητας και νοουμένου ότι η κατοικία που ηλεκτροδοτείται χρησιμοποιείται για ιδιοκατοίκηση και μόνιμη εγκατάσταση τους και

(δ) Οι εκκλησιαστικές αρχές στις οποίες ανήκουν τα εξωκλήσια για τα οποία υποβάλλεται η αίτηση, νοουμένου ότι βρίσκονται εντός των αγροτικών περιοχών.

2. Αγροτικές περιοχές θεωρούνται:

(α) Περιοχές με κοινοτικά συμβούλια
(β) Οι δήμοι Αθηένου, Δερύνειας, Ιδαλίου, Λευκάρων και Πέγειας για οικιακούς σκοπούς και
(γ) Όλες οι περιοχές της Κυπριακής Δημοκρατίας για γεωργικούς, κτηνοτροφικούς ή ιχθυοτροφικούς σκοπούς.

3. Για την ηλεκτροδότηση των υποστατικών τους με χρέωση βάση της Αγροτικής Πολιτικής, οι ενδιαφερόμενοι οικιακοί αιτητές υποβάλλουν στην Α.Η.Κ. μαζί με την αίτηση τους, πιστοποιητικό του οικείου επάρχου ότι είναι μόνιμοι κάτοικοι αγροτικών περιοχών και ότι η κατοικία θα χρησιμοποιηθεί για ιδιοκατοίκηση και μόνιμη εγκατάσταση ή/και προικοδότηση του παιδιού του και μόνιμη εγκατάσταση στην υπό αναφορά κατοικία.

4. Για την έκδοση του εν λόγω πιστοποιητικού είναι απαραίτητο να προσκομίζεται αίτηση και να επισυνάπτεται άδεια οικοδομής στο όνομα του αιτητή καθώς και χωρομετρικό σχέδιο.

5. Αιτητές για γεωργικούς, κτηνοτροφικούς ή ιχθυοτροφικούς σκοπούς εξασφαλίζουν την αναγκαία πιστοποίηση από το αρμόδιο Τμήμα του Υπουργείου Γεωργίας, Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος.

6. Αιτητές για ξωκλήσια εξασφαλίζουν πιστοποίηση από την αρμόδια αρχή ότι το ξωκλήσι αποτελεί μέρος της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου.

Chapter 11: Electricity Authority of Cyprus

11.1. Draft Policy for Rural electrification of households in rural areas

1. Beneficiary applicant is:

(A) A citizen of the EU resident in rural areas, whose house is used for residential and permanent installation and / or endowment of the child and settle permanently in the reference house and if the load is required for normal household needs (single phase supply with safety-phase 40A or 30A) .

(B) A citizen of the EU permanent resident of Cyprus in which the premises used for agriculture, The fish farming purposes.
(C) all refugees regardless of their place of residence, provided that it will provide certification of their refugee status and provided that the dwelling used for residential electrified and permanent installation and

(D) The ecclesiastical authorities to which the churches for which the request, provided that they are in rural areas.

2. Rural areas are:

(A) Areas with Community Councils
(B) Municipalities Athienou, Dherynia, Dali, Lefkara and Peyia for residential purposes and
(C) All areas of the Republic for agricultural, The fish farming purposes.

3. For the electrification of the premises to a charge under the Agricultural Policy, the domestic interested applicants submit to EAC with the application for a certificate of the concerned District that are permanent residents of rural areas and that housing will be used for residential purposes and a permanent installation and/or endowment of the child and settle permanently in the reference dwelling.

4. To issue such a certificate is required to be presented for and attached to the building permit applicant's name and Survey Plan.

5. Applicants for agricultural, farming purposes The fish provide the necessary certification from the competent department of the Ministry of Agriculture, Natural Resources and Environment.

6. Applicants for churches provide certification from the competent authority that the church is part of cultural heritage.

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 10: Άδειες διεξαγωγής εράνων

Αίτηση για άδεια διεξαγωγής εράνου είναι δυνατό να υποβληθεί για οποιοδήποτε φιλανθρωπικό, αγαθοεργό ή θρησκευτικό σκοπό. Για την εξέταση της αίτησης είναι απαραίτητο να προσκομιστούν τα ακόλουθα:

1. Αίτηση συμπληρωμένη στο ειδικό έντυπο
2. Η αίτηση θα πρέπει να υποβάλλεται τουλάχιστον 20 μέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του εράνου.
3. Η σχετική άδεια συνοδεύεται από πιστοποιητικά εξουσιοδότησης τα οποία πρέπει να έχουν όλοι όσοι λαμβάνουν μέρος στον έρανο.
4. Μετά τη λήξη του εράνου θα πρέπει να υποβάλλεται στην αρμόδια αρχή εντός 15 ημερών έλεγχος των λογαριασμών για το αποτέλεσμα του εράνου. Οι λογαριασμοί δημοσιεύονται σε 2 εφημερίδες στον εγχώριο τύπο.

Σημειώσεις: Όταν ο αιτητής αποτείνεται για πρώτη φορά χρειάζεται αντίγραφο πιστοποιητικού εγγραφής Σωματείου/Ιδρύματος και καταστατικό στο οποίο να φαίνεται ότι προνοείται η διεξαγωγή εράνου.


Chapter 10: Licenses holding fundraiser

Application for permission to conduct fund-raising can be made for any charitable, benevolent or religious purpose. To examine the application must be submitted as follows:

1. Request completed in the special form
2. Applications should be submitted at least 20 days before the date of the fundraisers.
3. The authorization shall be accompanied by certificates of authorization, which should have everyone take part in the fundraiser.
4. After the fund-raising should be submitted to the competent authority within 15 days auditing the accounts for the effect of fund-raising. The accounts published in 2 newspapers in the local press.

Notes: When the applicant applies for the first time need a copy of registration certificate Association/Foundation and a statute appears to make provisions to conduct fundraisers.

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 9: Πιστοποιούντες Υπάλληλοι

9.1. Διορισμός Πιστοποιούντος Υπαλλήλου

Για να διοριστεί ένα πρόσωπο ως Πιστοποιών Υπάλληλος, σύμφωνα με τις πρόνοιες του Νόμου Κεφ. 39, θα πρέπει να υποβάλει σχετική αίτηση προς τον Υπουργό Εσωτερικών μέσω του οικείου Επάρχου, επί του εντύπου Υ.Ε. 23.

1. Ο υποψήφιος για διορισμό Πιστοποιών Υπάλληλος θα πρέπει:

(α) Να είναι πολίτης της Δημοκρατίας.

(β) Να έχει συμπληρώσει το 35ο έτος της ηλικίας του και να μην υπερβαίνει το 70ο.

(γ) Να κατέχει απολυτήριο σχολής μέσης εκπαίδευσης.

(δ) Να είναι γραμμένος στον εκλογικό κατάλογο της περιοχής του.

(ε) Να μην έχει καταδικαστεί για αδίκημα ατιμωτικό ή ηθικής αισχρότητας.

(στ) Να μην κατέχει θέση στη Δημόσια ή Εκπαιδευτική Υπηρεσία ή Ημικρατικό Οργανισμό ή Αρχή Τοπικής Διοίκησης.

(ζ) Να μη διατελεί ταυτόχρονα μέλος Δημοτικού Συμβουλίου ή Κοινοτάρχης ή μέλος κοινοτικού συμβουλίου.

(η) Να μην έχει οποιαδήποτε υπαλληλική ή άλλη επαγγελματική σχέση με δικηγόρους, κτηματομεσίτες, τράπεζες, εταιρείες ή οργανισμούς.

(θ) Να εξυπηρετεί το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, για σκοπούς δημοσίου συμφέροντος.

2. Κάθε αίτηση θα πρέπει να υποβάλλεται μέσω του οικείου Επάρχου και να συνοδεύεται από τα πιο κάτω δικαιολογητικά:

(α) Αντίγραφο απολυτηρίου σχολής μέσης εκπαίδευσης.
(β) Πιστοποιητικό ποινικού μητρώου
(γ) Αντίγραφο πιστοποιητικού γεννήσεως.

Ανεξάρτητα από το αν ο αιτητής πληρεί τα πιο πάνω κριτήρια, ο διορισμός ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του Υπουργού Εσωτερικών.

9.2. Πιστοποίηση υπογραφής Πιστοποιούντων Υπαλλήλων

Η πιστοποίηση υπογραφής των Πιστοποιούντων Υπαλλήλων, εάν και όταν χρειάζεται, γίνεται από εξουσιοδοτημένο λειτουργό της Ε.Δ., στην επαρχία όπου υπηρετεί ο συγκεκριμένος Πιστοποιών Υπάλληλος.

Chapter 9: Certifying Officers

9.1. Appointment of Certifying Officers

To appoint a person as a Certifying Officer under the provisions of the Law Chapter 39, you must submit an application to the Minister of Interior, through the relevant District Officer on a form, Y.E. 23.

1. A candidate for appointment Certifying Officer must:

(A) Be a citizen of the Republic.

(B) has attained the age of 35 and no more than 70th.

(C) holds a baccalaureate middle school.

(D) Be enrolled in the electoral list of his area.

(E) Not have been convicted of an offense involving dishonesty or moral turpitude.

(F) Do not hold a position in public or semi-governmental or Educational Service Agency or local authority.

(G) serves as both non-member City Council or Community Council or Community Board member.

(H) Not have any employee or other business relationship with lawyers, real estate agents, banks, companies or organizations.

(I) To serve the wider community, for public interest purposes.

2. Each application must be submitted through the relevant District Officer and accompanied by the following documents:

(A) A copy of secondary school leaving certificate.
(B) criminal record certificate
(C) Copy of birth certificate.

Regardless of whether the applicant meets the above criteria, the appointment is at the discretion of the Minister of Interior.

9.2. Certified signature of Certifying Officers

The certification signature of Certifying Officers, as and when necessary, done by an authorized officer of the Armed Forces, serving in the province where the specific Certifying Officer.

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 8: Αλλοδαποί

8.1. Απόκτηση ακίνητης ιδιοκτησίας από αλλοδαπούς

Α. Πολίτης κράτους - μέλους της Ε.Ε., που έχει την μόνιμη κατοικία του στην Δημοκρατία, καθώς και κάθε νομικό πρόσωπο που έχει συστηθεί σύμφωνα με τη νομοθεσία ενός κράτους - μέλους της Ε.Ε. και το οποίο έχει την καταστατική του έδρα, την κεντρική του διοίκηση ή την κύρια εγκατάσταση του στη Δημοκρατία, μπορεί να εγγράψει επ' ονόματι του οποιαδήποτε ακίνητη ιδιοκτησία στην Κύπρο, παρουσιάζοντας την αναγκαία έγγραφη άδεια παραμονής του, είτε πιστοποιημένο από τον Έφορο Εταιρειών αντίγραφο του πιστοποιητικού εγγραφής της νομικής του οντότητας ή πιστοποιητικό εγγεγραμμένου γραφείου.

Πολίτες κρατών - μελών της Ε.Ε., που δεν έχουν την μόνιμη κατοικία τους στην Δημοκρατία, καθώς και νομικά πρόσωπα που έχει συστηθεί σύμφωνα με τη νομοθεσία ενός κράτους - μέλους της Ε.Ε. και τα οποία έχουν την καταστατική τους έδρα, την κεντρική τους διοίκηση ή την κύρια εγκατάσταση τους σε άλλο κράτος μέλος της Ε.Ε. εκτός της Δημοκρατίας, έχουν τα ίδια δικαιώματα κτήσης ακίνητης ιδιοκτησίας στη Δημοκρατία, με εξαίρεση την απόκτηση δευτερεύουσας κατοικίας για την οποία απαιτείται η χορήγηση άδειας απο το Υπουργικό Συμβούλιο, εξουσία η οποία εκχωρήθηκε στους επάρχους.

Β. Για την εξέταση αιτήσεων και την εξασφάλιση άδειας απόκτησης ακίνητης ιδιοκτησίας από αλλοδαπούς πολίτες άλλων κρατών (συμπερ. και των πολιτών κρατών - μελών της Ε.Ε. οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν δευτερεύουσα κατοικία) είναι απαραίτητο να προσκομίζονται στις οικίες Ε.Δ. τα ακόλουθα:

1. Χωρομετρικό σχέδιο

2. Αντίγραφο του τίτλου ιδιοκτησίας

3. Αντίγραφο της άδειας οικοδομής για την ανέγερση της κατοικίας/πολυκατοικίας ή την οικιστική ανάπτυξη κτημάτων. Αν έχουν εκδοθεί ξεχωριστοί τίτλοι ιδιοκτησίας ή αν η κατοικία αναφέρεται στον τίτλο ιδιοκτησίας, δεν χρειάζεται να υποβληθεί αντίγραφο της άδειας οικοδομής. Για οικόπεδα που βρίσκονται υπό διαχωρισμό, τότε θα πρέπει να υποβληθεί αντίγραφο της άδειας διαχωρισμού.

4. Αντίγραφο του δεόντως χαρτοσημασμένου αγοραπωλητηρίου εγγράφου ή δωρητηρίου εγγράφου σε περίπτωση απόκτησης περιουσίας δια δωρεάς.

5. Κάτοψη της κατοικίας ή του διαμερίσματος. Εξαιρούνται οι πολύ παλιές κατοικίες που αναφέρονται στον τίτλο ιδιοκτησίας. Σε περιπτώσεις διαχωρισμού οικοπέδων, θα πρέπει να υποβληθεί σχέδιο διαχωρισμού. Σε περιπτώσεις οικιστικών αναπτύξεων, να υποβάλλεται σχέδιο στο οποίο να φαίνεται η θέση της οικίας στο όλο κτήμα.

6. Εμβαδό του προς απόκτηση ακινήτου.

7. Αποδεικτικά στοιχεία της οικονομικής κατάστασης των αιτητών.

8. Αντίγραφα των σελίδων των διαβατηρίων των αιτητών και των συζύγων τους (εννωείται: οι σελίδες με τα στοιχεία και τη φωτογραφία των κατόχων και όπου υπάρχουν σελίδες άφιξης και αναχώρησης από και προς την Κύπρο.

9. Πιστοποιητικό γάμου των αιτητών ή σχετική βεβαίωση της πρεσβείας τους, σε περιπτώσεις που οι σύζυγοι δεν έχουν το ίδιο επώνυμο και εφόσον στο διαβατήριο της συζύγου δεν αναφέρεται το όνομα του συζύγου της.

10. Αντίγραφο της άδειας παραμονής και εργασίας των αιτητών στην Κύπρο.

11. Αίτηση COMM 145, πλήρως και σαφώς συμπληρωμένη.

12. Στις περιπτώσεις που ο αιτητής είναι εταιρεία ή μέτοχος Υπεράκτιας εταιρείας, χρειάζονται πιστοποιητικά εγγραφής, μετόχων, διευθυντών, και εγγεγραμμένου γραφείου της εταιρείας.

13. Στις περιπτώσεις που ο αιτητής είναι εταιρεία, επιπρόσθετα απαιτείται αντίγραφο του καταστατικού της εταιρείας και να δίδονται γραπτές πληροφορίες για τις δραστηριότητες της και το προσωπικό που απασχολεί, Κύπριους και αλλοδαπούς, με τους αριθμούς των Κοινωνικών Ασφαλίσεων τους. Επίσης, υποβάλλονται οι πρώτες σελίδες των διαβατηρίων των μετόχων της αιτήτριας εταιρείας και των συζύγων τους και να δηλώνεται αν αυτοί κατέχουν άλλη ακίνητη περιουσία στην Κύπρο.

8.2. Απόκτηση κυπριακής ιθαγένειας

Αιτήσεις για εγγραφές ανηλίκων (κάτω των 18 ετών) που γεννήθηκαν:

(α) Στο εξωτερικό μετά τις 16/08/1960 από πατέρα Κύπριο πολίτη ή μετά τις 11/06/1999 από μητέρα Κύπρια πολίτιδα υποβάλλονται εις διπλούν στο έντυπο Μ.121. Επισυνάπτεται πιστοποιητικό γέννησης του παιδιού, ταυτότητα, διαβατήρια, πιστοποιητικά γάμου των γονέων και τέλη 3.42 ευρώ.

(β) Είτε στην Κύπρο είτε στο εξωτερικό πριν τις 11/06/1999 από μητέρα Κύπρια πολίτιδα ή από πατέρα ή μητέρα που απέκτησε την Κυπριακή υπηκοότητα μετά την γέννηση τους υποβάλλονται στο έντυπο Μ.126 από το γονέα που είναι Κύπριος πολίτης. Επισυνάπτονται 2 φωτογραφίες του ανηλίκου, πιστοποιητικό γέννησης του, φωτοτυπίες διαβατηρίων των γονέων και συγκατάθεση του γονέα που δεν είναι Κύπριος πολίτης καθώς και τέλη 51,26 ευρώ.

Εγγραφές ενηλίκων (άνω των 18 ετών)

(α) Πρόσωπα κυπριακής καταγωγής που γεννήθηκαν πριν τις 16/08/1960 είτε στην Κύπρο, είτε στην Κύπρο, είτε στον εξωτερικό υπόβαλλουν αίτηση στο έντυπο Μ.71 Ή Μ.72 και επισυνάπτουν πιστοποιητικό γέννησης τους και στοιχεία του πατέρα ή του εξ αρρενογονίας παππού τους π.χ. διαβατήριο/ταυτότητα/πιστοποιητικό Ιθαγενείας καθώς και τέλος 3,42 ευρώ.

(β) Πρόσωπα κυπριακής καταγωγής, ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής τους, που γεννήθηκαν μετά τις 16/08/1960, υποβάλλουν αιτήσεις στο έντυπο Μ 123 (εις διπλούν) και επισυνάπτουν πιστοποιητικό γέννησης τους καθώς και τέλη 25,63 ευρώ. Να προσκομίζεται επίσης πιστοποιητικό γέννησης του Κύπριου γονέα καθώς και πιστοποιητικό γάμου των γονέων.

(γ) Πρόσωπα κυπριακής καταγωγής, ανεξάρτητα από την ηλικία τους, που είναι Βρετανοί πολίτες ή πολίτες οποιασδήποτε άλλης χώρας της Κοινοπολιτείας αφού παραμείνουν στην Κύπρο τουλάχιστον για ένα χρόνο, υποβάλουν αίτηση στο έντυπο Μ 124 (εις διπλούν) και επισυνάπτουν πιστοποιητικό γέννησης τους, πιστοποιητικό καλού χαρακτήρα, φωτοτυπία του διαβατηρίου τους και τέλη 25,63 ευρώ.

Οι ανωτέρω αιτήσεις υποβάλλονται απευθείας στο Υπουργείο Εσωτερικών (Τμήμα Αρχείου Πλυθησμού και Μετανάστευσης).

Εγγραφές λόγω γάμου με Κύπριο/α πολίτη/πολίτιδα

Πρόσωπα που έχουν συνάψει γάμο με Κύπριους/ες μπορούν να υποβάλουν αίτηση στα γραφεία των Ε.Δ. στο έντυπο Μ 125 (εις διπλούν) αφού συμπληρώσουν τρία χρόνια έγγαμου βίου και αρμονικής συμβίωσης με τον/την Κύπριο/α σύζυγο τους στην Κύπρο. Επισυνάπτεται πιστοποιητικό γάμου, βεβαίωση συμβίωσης των δύο συζύγων, πιστοποιητικό γέννησης αιτητή/τριας, άδεια παραμονής, στοιχεία διαβατηρίου του/της αιτητή/τριας, πιστοποιητικό καλού χαρακτήρα από την αστυνομία και στοιχεία του/της συζύγου π.χ. κυπριακό διαβατήριο/ταυτότητα/πιστοποιητικό ιθαγένειας. Τέλος: 170,86 ευρώ.

Απόκτηση της Κυπριακής Υπηκοότητας με πολιτογράφηση

Μπορούν να υποβάλουν αίτηση στα γραφεία των Ε.Δ. στο έντυπο Μ 127 ενήλικα πρόσωπα που μένουν νόμιμα στην Κύπρο και τα τελευταία 8 χρόνια πριν την αίτηση τους συγκεντρώνουν αθροιστικά παραμονή πάνω από 5 ή 7 χρόνια, αν είναι παίκτες ομαδικών αθλημάτων, τεχνικοί ή προπονητές αθλημάτων ή εργάζονται σε εταιρίες Διεθνών Επιχειρήσεων ή σε Κύπριους ή σε ξένους εργοδότες κλπ. Επισυνάπτουν πιστοποιητικό γέννησης, τα διαβατήρια τους, πιστοποιητικό καλού χαρακτήρα, 2 φωτογραφίες τους και τη δημοσίευση της πρόθεσης τους για πολιτογράφηση σε κυπριακή εφημερίδα δύο συνεχομένων ημερομηνιών. Τέλος 341,72 ευρώ.

Σημείωση: Όλες οι πιο πάνω αιτήσεις υπογράφονται ενώπιον δικαστή ή Πρωτοκολλητή Δικαστηρίου, αν υποβληθούν από την Κύπρο ή ενώπιον προξενικού λειτουργού της Κυπριακής Δημοκρατίας, αν υποβληθούν από το εξωτερικό.

Chapter 8: Foreigners

8.1. Acquisition of immovable property by foreigners

A. Citizen Member - member EU, which has permanent residence in the Republic, and any entity that has been recommended in accordance with the laws of one state - member of EU and having its registered office, central administration or principal place of business in the Republic may put the name of any immovable property in Cyprus, showing the necessary written permission to reside, either certified by the Registrar of Companies a copy of certificate of registration of legal entity or a certificate of registered office.

Citizens of countries - EU members, who are not resident in the Republic, as well as legal persons has been recommended in accordance with the laws of one state - member of EU and having its registered office, central administration or principal place of business in another EU Member State outside the Republic have the same rights of ownership of real property in the Republic, excluding the acquisition of secondary residences, which requires the approval of the cabinet, power is transferred to the prefects.

B. To review applications and licensing of obtaining property by foreign citizens of other countries (incl. States and its citizens - EU members wishing to acquire a secondary residence) must be presented to the homes SS the following:

1. Survey Plan

2. Copy of title

3. Copy of building permit for the construction of the home/building or residential development property. If issued separate titles of ownership or residence mentioned in the title need not be a copy of the building permit. For plots under division, then you must provide a copy of the license division.

4. A copy of the purchase agreement duly stamped or doritiriou document on acquisition of property by gift.

5. Plan of the house or apartment. Excluding the very old houses mentioned in the title. In cases of separation of property, should submit a draft separation. Where residential developments should be submitted a plan showing the location of the house the whole estate.

6. Area of land to be acquired.

7. Evidence of the economic situation of the applicants.

8. Copies of pages of passports of the applicants and their spouses (means: pages with details and photograph of the holders and pages of arrival and departure to and from Cyprus.

9. Marriage certificate of the applicants or relevant attestation of their Embassy, where the spouses have the same surname and the passport if the spouse is not the name of her husband.

10. Copy of residence permit and work of the applicants in Cyprus.

11. Request COMM 145, fully and clearly completed.

12. Where the applicant is a corporation or offshore company shareholder, require certificates of registration, shareholders, directors and registered office of the company.

13. Where the applicant is a company requires additional copy of the statutes of the company and be given written information about its activities and staff it employs, Cypriots and foreigners, the numbers of their Social Security. It also made the front pages of passports of the applicant company's shareholders and their spouses and state whether they have other property in Cyprus.

8.2. Acquisition of Cypriot nationality

Applications for registration of minors (under 18) born:

(A) abroad after 16/08/1960 father is a Cypriot citizen or after 11/06/1999 from mother is a Cypriot citizen are submitted in duplicate on form M.121. A birth certificate of child, identity, passports, marriage certificates of parents and charges 3.42 euros.

(B) either in Cyprus or abroad before 11/06/1999 by a Cypriot citizen mother or father or mother who acquired Cypriot citizenship after their birth submitted on form M.126 the parent is a Cypriot citizen. Attached 2 photos of a minor's birth certificate, photocopies of passports of the parents and consent of the parent who is not a Cypriot citizen and fees for 51.26 euros.

Records adults (over 18)

(A) Persons of Cypriot origin who were born before 16/08/1960 or Cyprus, either in Cyprus or abroad to submit an application on form M.71 and M.72 Or attach a birth certificate and evidence of the father or the male line grandfather eg passport/identity card/certificate of nationality and fee 3.42 euros.

(B) Persons of Cypriot origin, regardless of their place of residence, born after 16/08/1960 must submit applications on form M 123 (duplicate) and attach their birth certificate and fees for 25.63 euros. Also be presented a certificate of birth of the Cypriot parents and marriage certificate of parents.

(C) Persons of Cypriot origin, regardless of age, who are British citizens or citizens of any other country of the Commonwealth after having been in Cyprus for at least a year, apply in Form P 124 (in duplicate) and attach their birth certificate, certificate good character, a photocopy of their passport and charges 25.63 euros.

Such requests are submitted directly to the Ministry of Interior (Civil Registry and Migration cohort).

Records by marriage to a Cypriot citizen are

Persons who are married to Cypriot can apply to the offices of the D.A. Form P 125 (2 copies) after completing three years of marriage and harmonious cohabitation with his/her Cypriot spouse in Cyprus. Attached marriage certificate, certificate of cohabitation of the spouses, a birth certificate personal details, residence permit, passport details of her personal details, certificate of good character from the police and elements of a spouse for example Cypriot passport/identity/citizenship certificate. Fee: 170.86 euros.

Acquisition of Cypriot Citizenship by naturalization

They may apply to the offices of the D.A. Form M 127 adult persons living legally in Cyprus and the last 8 years before their application accumulated stay more than 5 or 7 years if they are sports players, sports technicians or coaches or work in international business companies or Cypriot or foreign employers, etc. A birth certificate, their passport, certificate of good character, 2 photographs and publish their intention for naturalization in a Cyprus newspaper for two consecutive dates. Fee 341.72 euros.

Note: All the above applications are signed before a judge or a Court Registrar, if submitted by Cyprus or before a consular officer of the Republic, is applied from outside.

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 7: Εγγραφή/Ανανέωση εγγραφής Λεσχών

7.3. Επιθεώρηση Μητρώου

Ο αιτητής αποτείνεται με επιστολή ζητώντας την επιθεώρηση του Μητρώου, καταβάλλωντας χαρτόσημα αξίας 3,42 ευρώ.

7.4. Αντίγραφο Καταστατικού

Ο αιτητής αποτείνεται με επιστολή ζητώντας αντίγραφο του Καταστατικού, καταβάλλωντας χαρτόσημα αξίας 3,42 ευρώ.

7.5. Εγγραφή και Λειτουργία Σκοπευτηρίου

Για την εξασφάλιση της πιο πάνω άδειας υποβάλλεται αίτηση σε ειδικό έντυπο η οποία συνοδεύεται με κατάλογο των μελών του Σκοπευτικού Σωματείου (τα μέλη θα πρέπει να είναι πέραν των 7 ατόμων), αντίγραφο του Καταστατικού και κατάλογο των πυροβόλων όπλων και πυρομαχικών που προτίθεται να κατέχει το Σκοπευτικό Σωματείο.

Τέλη:

* Νέα εγγραφή: 102,52 ευρώ
* Ανανέωση: 85,43 ευρώ
* Για εγγραφή/κατοχή πυροβόλου όπλου: 51.26 ευρώ
* Για εγγραφή/κατοχή μη πυροβόλου όπλου (αεροβόλου): 51.26 ευρώ
* Για αντίγραφο πιστοποιητικού εγγραφής/κατοχής πυροβόλου και μη πυροβόλου όπλου (αεροβόλου): 34,18 ευρώ

Chapter 7: Registration / Renewal of Registration of Clubs

7.3. Inspection Records

The applicant applies to a letter asking to inspect the Register, by paying stamp worth 3.42 euros.

7.4. Copy of Constitution

The applicant applies to a letter requesting a copy of the Statute, by paying stamp worth 3.42 euros.

7.5. Location and Function Shooting

To ensure the above authorization request on the prescribed form accompanied by a list of members of the Association of sight (the members should be more than 7 people), a copy of the bylaws and list of firearms and ammunition which he intends to hold Shooting Association.

Fees:

* New record: 102.52 EUR
* Update: EUR 85.43
* For registration / possession of a firearm: EUR 51.26
* For registration / non-possession of a firearm (airguns): EUR 51.26
* For a copy of certificate of registration / possession of firearm and non-firearm (airguns): EUR 34.18

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 7: Εγγραφή/Ανανέωση εγγραφής λεσχών

Σύμφωνα με τον περι Εγγραφής Λεσχών Νόμο Κεφ. 112, ο Έπαρχος κάθε επαρχίας έχει την αρμοδιότητα της εγγραφής και της ανανέωσης εγγραφής λεσχών. Οι διαδικασίες και τα έντυπα που απαιτούνται, παρατίθενται πιο κάτω:

7.1. Εγγραφή Λέσχης

* Συμπληρωμένο έντυπο Ε.Δ.13 (σε 2 αντίγραφα)
* Κατάλογος μελών (τα μέλη θα πρέπει να αριθμούν τουλάχιστον 21 άτομα και άνω)
* Καταστατικό της Λέσχης

Δικαιώματα: Για τις πόλεις Λευκωσία Λάρνακα, Λεμεσό και Πάφο χρειάζεται χαρτόσημο αξίας 8,54 ευρώ το οποίο επικολλάται στο έντυπο και χαρτόσημο αξίας 17,09 ευρώ για το Πιστοποιητικό Εγγραφής που θα εκδοθεί. Για τις υπόλοιπες περιοχές: Χαρτόσημο 5,13 ευρώ στο έντυπο και 8,54 για το πιστοποιητικό.

7.2. Ανανέωση εγγραφής Λεσχών

* Συμπληρωμένο έντυπο Ε.Δ.13 (σε 2 αντίγραφα)
* Κατάλογος μελών (τα μέλη θα πρέπει να αριθμούν τουλάχιστον 21 άτομα και άνω)
* Καταστατικό αν έχει αλλάξει ή βεβαίωση από τον Γραμματέα της Λέσχης ότι δεν υπάρχουν τροποποιήσεις στο καταστατικό.

Τα τέλη όπως αναφέρονται πιο πάνω.

Σημείωση: Αν η αίτηση για ανανέωση υποβληθεί μετά την 1η Ιουνίου τότε τα τέλη τροποποιούνται ως εξής:

Περιοχές δήμων Λευκωσίας Λεμεσού, Λάρνακας και Πάφου: 8,54 ευρώ χαρτόσημο στο έντυπο και 25,63 για το Πιστοποιητικό Εγγραφής.

Υπόλοιπες περιοχές: 5,13 ευρώ χαρτόσημο στο έντυπο και 17,09 για το Πιστοποιητικό Εγγραφής.

Chapter 7: Registration / Renewal of Registration of Clubs

Under the Registration of Clubs Act Chapter 112, the District Officer of each province is responsible for the registration and renewal registration club. The procedures and forms required are listed below:

7.1. Join the Club

* Completed form E.D.13 (2 copies)
* List of members (members should have at least 21 people or more)
* Association of the Club

Rights: In the cities of Nicosia Larnaca, Limassol and Paphos have value 8.54 euro stamp which is affixed on the form and stamp worth 17.09 euros for a certificate of registration will be issued. For the rest: 5.13 euro stamp on the form and 8.54 for the certificate.

7.2. Renew your subscription Clubs

* Completed form E.D.13 (2 copies)
* List of members (members should have at least 21 people or more)
* Association has changed or if a certificate from the Secretary of the Club that no changes in the statute.

The charges as listed above.

Note: If the application for renewal submitted after June 1 then the charges are amended as follows:

Municipal areas of Nicosia Limassol, Larnaca and Paphos: 8.54 euro stamp on the form and 25.63 for the Certificate of Registration.

Rest Areas: 5.13 euro stamp on the form and 17.09 for the Certificate of Registration.

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 6: Διαχείριση Τ/Κ περιουσιών

Εκτενής ανάλυση για τις υπηρεσίες που προσφέρει η Υπηρεσία Διαχείρισης Τ/Κ περιουσιών υπάρχει στο Χάρτη Δικαιωμάτων του Πολίτη, ο οποίος έχει εκδοθεί από την Υπηρεσία Διαχείρισης Τ/Κ περιουσιών, δημοσιοποιείται στην ηλεκτρονική διεύθυνση και αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα στο μπλογκ μας για δική σας ενημέρωση.

Ο Υπουργός Εσωτερικών υπό την ιδιότητα του ως κηδεμόνας των Τ/Κ περιουσιών έχει εκχωρίσει ορισμένες από τις αρμοδιότητες του στους οικείους Επάρχους, στα γραφεία των οποίων λειτουργεί Κλάδος Διαχείρισης Τ/Κ περιουσιών.

Πιο κάτω αναφέρονται ενδεικτικά οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι Ε.Δ. και οι διαδικασίες που απαιτούνται.

6.1. Διάθεση Τ/Κ οικιών

Κατόπιν σχετικής αίτησης, παραχωρείται σε κάτοχο ταυτότητας εκτοπισμένου μία Τ/Κ οικία για στέγαση με την προϋπόθεση ότι δεν έχει βοηθηθεί από άλλο σχέδια της Κυβέρνησης, δεν έχει ιδιόκτητη κατοικία και δεν είναι κάτοχος περιουσίας σημαντικής αξίας στις ελεύθερες περιοχές. Η οικονομική κατάσταση της οικογένειας, η σύνθεση της και η ηλικία των μελών της αποτελούν προϋπόθεση στην λήψη απόφασης από την αρμόδια ειδική επιτροπή παραχώρησης Τ/Κ οικιών. Σε περιπτώσεις κατόχων Τ/Κ οικιών οι οποίοι αποκτούν ιδιόκτητη κατοικία, η άδεια χρήσης τερματίζεται αυτόματα και ταυτόχρονα με την απόκτηση της κατοικίας.

6.2. Διάθεση Τ/Κ γης για γεωργοκτηνοτροφικούς σκοπούς

Τ/Κ γη κατάλληλη για γεωργοκτηνοτροφικούς σκοπούς παραχωρείται σε πρόσφυγες που ασκούν το επάγγελμα του γεωργοκτηνοτρόφου ή του εργατοαγρότη και μόνο κατόπιν αιτήσεως τους. Προτεραιότητα δίνεται σε πρόσφυγες οι οποίοι κατοικούν στην περιοχή στην οποία βρίσκεται η συγκεκριμένη γη.

Η εξέταση των αιτήσεων γίνεται από την Ειδική Επιτροπή Παραχώρησης Γεωργικής Γης.

6.3. Διάθεση Τ/Κ υποστατικών και ανοικτών χώρων για επαγγελματική στέγη

Υποστατικά και ανοικτοί χώροι παραχωρούνται σε κατόχους προσφυγικής ταυτότητας οι οποίοι δεν έχουν ιδιόκτητη επαγγελματική στέγη ούτε σημαντική περιουσία. Η οικονομική κατάσταση, η περιουσία και η σύνθεση της οικογένειας και οι προσωπικές περιστάσεις του αιτητή αποτελούν προϋπόθεση για την λήψη απόφασης από την αρμόδια ειδική επιτροπή παραχώρησης Τ/Κ υποστατικών και ανοικτών χώρων για επαγγελματική στέγη. Η ανέγερση μονίμων και λυομένων κατασκευών σε ανοικτούς Τ/Κ χώρους απαγορεύεται.

Chapter 6: Management of T/C properties

Extensive analysis of the services offered by the Management of T/C properties found in the Citizen's Charter, which was issued by the Office for Management of T/C properties, published online at and will be released soon in our blog for your information.

The Minister of Interior in his capacity as guardian of the T/C properties has give some of the responsibilities of the respective province, in the offices of the Administration Division which operates the T/C properties.

Below are examples of services offered by D.A. and procedures required.

6.1. Distribution of T/C houses

On request, be granted to a holder of an identity displaced T/C house for housing provided that it is not helped by other government plans, has own home and not in possession of property of significant value in the free areas. The economic situation of the family composition and age of its members are subject to decision by the relevant special committee grant T/C houses. Where owners of T/C houses who receive a home owner, the license terminates automatically and simultaneously with the acquisition of the dwelling.

6.2. Distribution of T/C land for farming purposes

T/C land for farming purposes is granted to refugees practitioners Farmers agri-workers, only at their request. Priority is given to refugees residing in the area where is the land.

Consideration of requests made by the Special Committee on Agricultural Land Concession.

6.3. Distribution of T/C premises and open spaces for commercial use

Premises and open spaces allocated to holders of refugee identity who do not own commercial property or significant assets. The economic situation, property and the composition of the family and personal circumstances of the applicant is a prerequisite for deciding on the appropriate panel grant T/C premises and open spaces for commercial use. The erection of prefabricated and officials structures to open T/C facilities is prohibited.

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 5: Άδειες που παραχωρούνται από την Ε.Δ.

5.7. Άδεια λειτουργίας πρατηρίου πετρελαιοειδών

Για την έκδοση άδειας λειτουργίας πρατηρίου πετρελαιοειδών απαιτείται:

(α) Αίτηση συμπληρωμένη από την εταιρία.
(β) Πιστοποιητικό καταλληλότητας και ασφάλειας σύμφωνα με τον περί Πετρελαιοειδών νόμο [Κεφ. 242 άρθρο 4(Ι)] από το Τμήμα Δημοσίων Έργων.
(γ) Πιστοποιητικό καταλληλότητας από απόψεως πυροπροστασίας (σύμφωνα με τον κανονισμό 9 των περί Ρυθμίσεως Πρατηρίων Πετρελαιοειδών Κανονισμών 1972) από τον Διευθυντή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Σημείωση: Σε περίπτωση που το πρατήριο λειτουργεί για πρώτη φορά ή υπάρχει ανακατασκευή, τροποποίηση ή επέκταση υφισταμένου πρατηρίου, τότε απαιτείται να επισυναφθεί η σχετική άδεια οικοδομής και το πιστοποιητικό έγκρισης.

5.8. Άδεια εκκοπής και μεταφοράς ελαιοδέντρων και φοινικοδέντρων

Η αίτηση για παροχή άδεια εκκοπής και μεταφοράς ελαιοδέντρων και φοινικοδέντρων, θα πρέπει να συνοδεύεται με τίτλο ιδιοκτησίας και χωρομετρικό σχέδιο. Η αίτηση θα πρέπει να πιστοποιείται από τον πρόεδρο του Κοινοτικού Συμβουλίου/Κοινοτάρχη Ενορίας Δήμου στην περιοχή του οποίου βρίσκεται το τεμάχιο.

Chapter 5: Licenses granted by the D.A.

5.7. License for gas station

To obtain an operating permit gas station is required:

(A) Request completed by the company.
(B) Certificate of health and safety under the Petroleum Act [Cap 242 Article 4 (I)] from the Department of Public Works.
(C) Certificate of fitness in terms of fire (in accordance with Regulation 9 of the Regulation of Stations Petroleum Regulations 1972) by the Director of Fire Service.

Note: If the service works for the first time or are rebuilding, modification or extension of existing service, you need to attach the relevant building permit and certificate of approval.

5.8. License cut off and transportation olive and palm trees

An application for cut off and transportation olive and palm trees, should be accompanied by a title and Surveys project. The application must be certified by the chairman of the Community Council/Mukhtar of Parish of the City area from which the piece.

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 5: Άδειες που παραχωρούνται από την Ε.Δ.

5.5. Άδειες κυνηγίου

5.5.1. Έκδοση πρώτης άδειας κυνηγίου

Στις Ε.Δ. εκδίδονται μόνο πρώτες άδειες κυνηγίου. Η διαδικασία που ακολουθείται είναι η ίδια με τα προηγούμενα χρόνια, δηλαδή απαιτείται η προσκόμιση πιστοποιητικού επιτυχίας στις σχετικές εξετάσεις που γίνονται από το Ταμείο Θήρας και άδεια κατοχής κυνηγετικού όπλου. Τέλος έκδοσης 85,43 ευρώ.

5.5.2. Ανανέωση άδειας κυνηγίου

* Ο κάθε δικαιούχος κυνηγός μπορεί να ανανεώσει την άδεια κυνηγίου του μέσω οποιασδήποτε τράπεζας και Σ.Π.Ι. ή μέσω του διαδικτύου.
* Ανανέωση αδειών κυνηγίου σε κυνηγούς που δεν είναι καταχωρημένοι ακόμη στο μηχανογραφημένο σύστημα και στους καταδικασθέντες οι οποίοι προσκομίζουν πιστοποιητικό παρακολούθησης και επιτυχίας στις σχετικές εξετάσεις, γίνεται από τα Επαρχιακά Γραφεία του Ταμείου Θήρας.
* Ανανέωση ατελών αδειών κυνηγίου (σε όσους έχουν συμπληρώσει τα 80 χρόνια κατά την 31η Ιουλίου της χρονιάς κατά την οποία εξεδόθη η άδεια) γίνεται από τα Κεντρικά Γραφεία του Ταμείου Θήρας.
* Τέλος έκδοσης για κυνηγούς που έχουν συμπληρώσει τα 65 τους χρόνια κατά την 31η Ιουλίου της χρονιάς κατά την οποία εξεδόθη η άδεια αλλά δεν έχουν συμπληρώσει τα 80 τους χρόνια 42,72 ευρώ και για όσους δεν έχουν συμπληρώσει τα 95 τους χρόνια 76,89 ευρώ.

5.6. Άδεια αποθήκευσης πετρελαιοειδών και υγραερίου

Για την αποθήκευση πέραν των:

(α) 18 L πετρελαίου κατηγορίας Α' (Βενζίνη) και 200 kg υγραερίου (20 κύλινδροι των 10 kg)
(β) 250 L πετρελαίου κατ. Β' (κηροζίνη)
(γ) 1000 L πετρελαίου κατ. Γ' (ακάθαρτο πετρέλαιο) είναι απαραίτητη η έκδοση άδειας.

Για την έκδοση της άδειας θα πρέπει να προσκομιστούν τα ακόλουθα:

1. Το σχετικό έντυπο αίτησης συμπληρωμένο με όλα τα απαραίτητα στοιχεία και υπογεγραμμένο από τον αιτητή. Σημειώνεται ότι η άδεια αποθήκευσης τυγχάνει ετήσιας ανανέωσης αφού πρώτα καταβληθούν τα απαραίτητα τέλη.

2. Πιστοποιητικό καταλληλότητας από το Τμήμα Δημοσίων Έργων.

Chapter 5: Licenses granted by the D.A.

5.5. Hunting Licenses

5.5.1. Publication first hunting license

In D.A. only first issued hunting permits. The procedure is the same as in previous years, which requires a certificate of passing the examinations conducted by the Game Fund and license to possess a hunting rifle. Issuance fee of EUR 85.43.

5.5.2. Renew hunting license

* Every hunter beneficiary can renew the license of the game by any bank and CCS or via the Internet.
* Renewal of hunting licenses for hunters who are not yet registered in the computerized system and those convicted who furnish a certificate of attendance and passing the tests done by the District Offices of the Game Fund.
* Renewal unfee hunting licenses (those who have completed 80 years on 31 July of the year in which issued the license) is the Headquarters of the Game Fund.
* Issuance fee for hunters who have reached 65 years of age on 31 July of the year in which issued the license but have reached 80 years of age, 42.72 euros for those who have reached 95 years of age, 76.89 EUR .

5.6. Permit storage of petroleum and gas

To store more than:

(A) 18 L diesel class A (petrol) and 200 kg of LPG (20 cylinders of 10 kg)
(B) 250 L oil class B (kerosene)
(C) 1000 L oil class C (crude oil) is necessary authorization.

An applicant for a license should be presented as follows:

1. The relevant application form completed with all necessary information and signed by the applicant. Note that receive annual storage permit renewal after payment of the necessary fees.

2. Certificate of properness from the Department of Public Works.