Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Χάρτης Δικαιωμάτων του Πολίτη, Επαρχιακή Διοίκηση - Citizen's Charter, District Administration

Κεφάλαιο 9: Πιστοποιούντες Υπάλληλοι

9.1. Διορισμός Πιστοποιούντος Υπαλλήλου

Για να διοριστεί ένα πρόσωπο ως Πιστοποιών Υπάλληλος, σύμφωνα με τις πρόνοιες του Νόμου Κεφ. 39, θα πρέπει να υποβάλει σχετική αίτηση προς τον Υπουργό Εσωτερικών μέσω του οικείου Επάρχου, επί του εντύπου Υ.Ε. 23.

1. Ο υποψήφιος για διορισμό Πιστοποιών Υπάλληλος θα πρέπει:

(α) Να είναι πολίτης της Δημοκρατίας.

(β) Να έχει συμπληρώσει το 35ο έτος της ηλικίας του και να μην υπερβαίνει το 70ο.

(γ) Να κατέχει απολυτήριο σχολής μέσης εκπαίδευσης.

(δ) Να είναι γραμμένος στον εκλογικό κατάλογο της περιοχής του.

(ε) Να μην έχει καταδικαστεί για αδίκημα ατιμωτικό ή ηθικής αισχρότητας.

(στ) Να μην κατέχει θέση στη Δημόσια ή Εκπαιδευτική Υπηρεσία ή Ημικρατικό Οργανισμό ή Αρχή Τοπικής Διοίκησης.

(ζ) Να μη διατελεί ταυτόχρονα μέλος Δημοτικού Συμβουλίου ή Κοινοτάρχης ή μέλος κοινοτικού συμβουλίου.

(η) Να μην έχει οποιαδήποτε υπαλληλική ή άλλη επαγγελματική σχέση με δικηγόρους, κτηματομεσίτες, τράπεζες, εταιρείες ή οργανισμούς.

(θ) Να εξυπηρετεί το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, για σκοπούς δημοσίου συμφέροντος.

2. Κάθε αίτηση θα πρέπει να υποβάλλεται μέσω του οικείου Επάρχου και να συνοδεύεται από τα πιο κάτω δικαιολογητικά:

(α) Αντίγραφο απολυτηρίου σχολής μέσης εκπαίδευσης.
(β) Πιστοποιητικό ποινικού μητρώου
(γ) Αντίγραφο πιστοποιητικού γεννήσεως.

Ανεξάρτητα από το αν ο αιτητής πληρεί τα πιο πάνω κριτήρια, ο διορισμός ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του Υπουργού Εσωτερικών.

9.2. Πιστοποίηση υπογραφής Πιστοποιούντων Υπαλλήλων

Η πιστοποίηση υπογραφής των Πιστοποιούντων Υπαλλήλων, εάν και όταν χρειάζεται, γίνεται από εξουσιοδοτημένο λειτουργό της Ε.Δ., στην επαρχία όπου υπηρετεί ο συγκεκριμένος Πιστοποιών Υπάλληλος.

Chapter 9: Certifying Officers

9.1. Appointment of Certifying Officers

To appoint a person as a Certifying Officer under the provisions of the Law Chapter 39, you must submit an application to the Minister of Interior, through the relevant District Officer on a form, Y.E. 23.

1. A candidate for appointment Certifying Officer must:

(A) Be a citizen of the Republic.

(B) has attained the age of 35 and no more than 70th.

(C) holds a baccalaureate middle school.

(D) Be enrolled in the electoral list of his area.

(E) Not have been convicted of an offense involving dishonesty or moral turpitude.

(F) Do not hold a position in public or semi-governmental or Educational Service Agency or local authority.

(G) serves as both non-member City Council or Community Council or Community Board member.

(H) Not have any employee or other business relationship with lawyers, real estate agents, banks, companies or organizations.

(I) To serve the wider community, for public interest purposes.

2. Each application must be submitted through the relevant District Officer and accompanied by the following documents:

(A) A copy of secondary school leaving certificate.
(B) criminal record certificate
(C) Copy of birth certificate.

Regardless of whether the applicant meets the above criteria, the appointment is at the discretion of the Minister of Interior.

9.2. Certified signature of Certifying Officers

The certification signature of Certifying Officers, as and when necessary, done by an authorized officer of the Armed Forces, serving in the province where the specific Certifying Officer.

Δεν υπάρχουν σχόλια: