Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Χάρτης δικαιωμάτων του πολίτη στα Κυπριακά Ταχυδρομεία, Μέρος Κ’ - Citizen's Charter in Cyprus Post, Part Χ

Χρήσιμες πληροφορίες

1.                  Ωράριο λειτουργίας των Ταχυδρομικών Γραφείων

Το ωράριο λειτουργίας των κατά τόπου Ταχυδρομικών Γραφείων από 1η Σεπτεμβρίου μέχρι 30η Ιουνίου, είναι το εξής:

Επαρχιακά Ταχυδρομικά Γραφεία Λευκωσίας, Λεμεσού, Λάρνακας, Πάφου και Ταχυδρομικό Γραφείο Πλ. Ελευθερίας: Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:30 – 13:30 και 15:00 – 17:00

Υπόλοιπα αστικά Ταχυδρομικά Γραφεία: Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:30 – 13:30 και απόγευμα Τετάρτης 15:00 – 17:30

Αγροτικά Ταχυδρομικά Γραφεία:Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:30 – 14:00 και απόγευμα Τετάρτης 15:00 – 17:30

Ταχυδρομικά Γραφεία Δεμάτων: Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:30 – 13:30 και απόγευμα Τετάρτης 15:00 – 17:30

Στα πιο κάτω Ταχυδρομικά Γραφεία ισχύει το ακόλουθο ειδικό ωράριο:

Ταχυδρομικό Γραφείο Αερολιμένα Λάρνακας:Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 8:00 – 15:00

Ταχυδρομικό Γραφείο Αγρού: Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:00 – 13:30

Ταχυδρομικά Γραφεία Αυγόρου, Δερύνειας, Κιτίου, Λιοπετρίου, Ορμήδειας, Ξυλοτύμπου και Ξυλοφάγου:Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:00 – 13:00 και απόγευμα Τετάρτης 15:00 – 17:30

Το ωράριο λειτουργίας των κατά τόπου Ταχυδρομικών Γραφείων από 1ηΙουλίου μέχρι 31ηΑυγούστου, είναι το εξής:

Επαρχιακά Ταχυδρομικά Γραφεία Λευκωσίας, Λεμεσού, Λάρνακας, Πάφου και Ταχυδρομικό Γραφείο Πλ. Ελευθερίας: Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:30 – 13:00 και 15:00 – 17:30.

Υπόλοιπα αστικά Ταχυδρομικά Γραφεία: Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:30 – 13:30

Αγροτικά Ταχυδρομικά Γραφεία:Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:30 – 13:30

Ταχυδρομικά Γραφεία Δεμάτων: Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:30 – 13:00

Ταχυδρομικό Γραφείο Αερολιμένα Λάρνακας:Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 8:00 – 15:00

Ταχυδρομικό Γραφείο Αγρού: Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:00 – 13:30

Ταχυδρομικά Γραφεία Αυγόρου, Δερύνειας, Κιτίου, Λιοπετρίου, Ορμήδειας, Ξυλοτύμπου και Ξυλοφάγου:Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 7:00 – 13:00

2.                  Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης – 77778013

Το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (Κ.Ε.Τ.) λειτουργεί όλο το 24ωρο και παρέχει γρήγορη και έγκυρη εξυπηρέτηση, η οποία καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του Τμήματως Ταχυδρομικών Υπηρεσιών.

3.                  Επικοινωνία

Ταχ. Διεύθυνση: Τμήμα Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, 1900 Λευκωσία

Διεύθυνση Κεντρικών Γραφείων: Προδρόμου 100, 2063, Στρόβολος

Ιστοσελίδα:www.cypruspost.gov.cy

Ηλεκτρ. Διεύθυνση(e-mailaddress):pos@dps.mcw.gov.cy

Τηλέφωνο:22304154

4.                  Χρήσιμα Έντυπα

Τα έντυπα που παρατίθενται πιο κάτω χρησιμοποιούνται από τους πολίτες κατά τις συναλλαγές τους με το Τμήμα μας. Τα υπό αναφορά έντυπα, τα οποία κατά καιρούς ανανεώνονται, είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του Τμήματος.

·         Αίτηση για παραπέρα Αποστολή Αλληλογραφίας (Έντυπο Τ.Υ.1)
·         Αίτηση Αναζήτησης (Έντυπο Ρ.Ο.43)
·         Έρευνα για Ταχυδρομική Επιταγή (Έντυπο Τ.Υ. 307)
·         Δείγμα Εντύπου Υποβολής Παραπόνου
·         Έντυπο για εγγραφή συνδρομητή στην υπηρεσία Parcel24


Useful information

1. Opening hours of post offices

The operating hours of our local Post Offices from September 1 until June 30, is as follows:

District Post Offices of Nicosia, Limassol ,Larnaca, Paphos and Post Office of LibertySquare in Nicosia: Monday to Friday, 7:30 to 13:30 and 15:00 to 17:00

Other urban Post Offices: Monday to Friday, 7:30 to 13:30 and Wednesday 15:00 to 17:30

Rural Post Offices: Monday to Friday, 7:30 to 14:00 and Wednesday 15:00 to 17:30

Parcel Post Offices: Monday to Friday, 7:30 to 13:30 and Wednesday 15:00 to 17:30

In the following Post Offices operate the following special schedule:

Post Office of Larnaca Airport: Monday to Friday, 8:00 to 15:00

Agros’ Post Office: Monday to Friday, 7:00 to 13:30

Post Offices of Augorou ,Dherynia , KitionLiopetri , Ormidia , Xylotymbou and Xylofagou: Monday to Friday, 7:00 to 13:00 pm and Wednesday 15:00 to 17:30

The operating hours of our local Post Offices from July 1 until August 31 is as follows:

District Post Offices of Nicosia, Limassol, Larnaca, Paphos and Post Office of LibertySquare in Nicosia: Monday to Friday , 7:30 - 13: 00 and 15:00 to 17:30

Other urban Post Offices: Monday to Friday, 7:30 to 13:30

Rural Post Offices: Monday to Friday, 7:30 to 13:30

Parcel Post Offices: Monday to Friday, 7:30 to 13:00

Post Office Larnaca Airport: Monday to Friday, 8:00 to 15:00

Agros’ Post Office: Monday to Friday, 7:00 to 13:30

Post Offices of Augorou ,Dherynia , KitionLiopetri , Ormidia , Xylotymbou and Xylofagou: Monday to Friday, 7:00 to 13:00

2. Call Centre – 77778013

Call Centre is open 24 hours and provides fast and reliable service, covering the whole range of activities of Postal Services.

3. Contact

Postal Address: Department of Postal Services, 1900 Nicosia

Head Office: 100, Prodromos street, 2063 Strovolos

E-mailaddress:
pos@dps.mcw.gov.cy

Phone: 22304154

4. Useful Documents

The forms listed below are used by citizens in their deals with our Department. The reporting forms, which occasionally updated, is available on the Department's website.

• Request for further mailings (Form T.Y.1)
• Search Application (Form R.O.43)
• Research on Money Order (Form TY 307)
• Sample Complaint Form

• Form for recording Subscribers Parcel24

Χάρτης δικαιωμάτων του πολίτη στα Κυπριακά Ταχυδρομεία, Μέρος Ι’ - Citizen's Charter in Cyprus Post, Part IΧ

Διαχείριση παραπόνων

Το Τμήμα μας, στην προσπάθεια του για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του, αποδέχεται εισηγήσεις και παράπονα, οι οποίες μπορούν να υποβληθούν προσωπικά, τηλεφωνικά στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, γραπτώς στα κατά τόπους Ταχυδρομικά Γραφεία ή και μέσω της ιστοσελίδας του Τμήματος.

Τα παράπονα, επώνυμα ή ανώνυμα, ανάλογα με την περίπτωση, μπορούν να καλύπτουν όλο το φάσμα των ταχυδρομικών υπηρεσιών, όπως η συμπεριφορά, η εμφάνιση των Ταχυδρομικών Γραφείων, τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση της αλληλογραφίας, απώλειες ή βλάβες ταχυδρομικών αντικειμένων κλπ.

Αποδέκτες παραπόνων / Χρονοδιαγραμμάτα απαντησεως

Οι πολίτες, όπως προαναφέρθηκε, μπορούν να υποβάλουν τα παράπονα τους απ’ ευθείας στο Τμήμα Ταχυδρομικών Υπηρεσιών. Εν τοιαύτη περιπτώσει, τα προφορικά ή τηλεφωνικά παράπονα διερευνόνται άμεσα και δίδονται σχετικές απαντήσεις το συντομότερο, με τον ίδιο τρόπο.

Τα γραπτά παράπονα διερευνόνται το ταχύτερο δυνατό και δίδονται γραπτές ή προφορικές απαντήσεις, το αργότερο μέσα σε ένα μήνα από την ημερομηνία λήψης του παραπόνου, εκτός εάν χρειάζεται περισσότερος χρόνος διερεύνησης, οπότε και ενημερώνεται σχετικά ο παραπονούμενος.

Πρόσθετα, από την υποβολή παραπόνου στο Τμήμα, εφόσον δεν ικανοποιηθεί ο πολίτης, τότε μπορεί να υποβάλει το παράπονο του και στους ακόλουθους φορείς:

·         Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων
·         Γραφείο Επιτρόπου Διοικήσεως
·         Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων

Τα χρονοδιαγράμματα των ως άνω φορέων καθορίζονται από τον κάθε ένα ξεχωριστά και ανάλογα με τη φύση του παραπόνου.

Δείγμα εντύπου υποβολής παραπόνου είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Τμήματος.


Complaint management

Our Department, in an effort to continually improve the service of , accepts suggestions and complaints, which may be submitted personally, by phone at Call Centre , in writing to the local Post Offices or through the Department's website.

Complaints, named or anonymous, depending on the case, they may cover the full range of postal services, such as behavior of the Postal employees, the occurrence of post offices, delays in mail delivery, loss or damage of postal items etc.

Recipients of complaints / Timetable of reply

Citizens, as mentioned above, may submit their complaints directly to the Department of Postal Services. In such cases, oral or telephone complaints investigated promptly and given answers as soon as possible in the same way.

Written complaints investigated as soon as possible and given written or oral answers, no later than one month from the date of receipt of the complaint, unless further time investigating , and so informed the complainant.

Additionally, by submitting a complaint to the Department, if the citizen is not satisfied, then you may refer the complaint and the following organizations:

• Ministry of Communications and Works
• Office of the Commissioner for Administration
• Office of the Commissioner of Electronic Communications and Postal

The timetables of those organizations it depends of each one separately and depending on the nature of the complaint.


Sample complaint form is available on the Department's website.

Χάρτης δικαιωμάτων του πολίτη στα Κυπριακά Ταχυδρομεία, Μέρος Θ’ - Citizen's Charter in Cyprus Post, Part ΙIΧ

Απαγορεύσεις

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Ταχυδρομική Σύμβαση, το Τελικό Πρωτόκολλο, τους Κανονισμούς Εκτέλεσης Επιστολικού Ταχυδρομείου, τους Κανονισμούς Ταχυδρομικών Δεμάτων της Π. Τ. Ε., καθώς και τις Τεχνικές Οδηγίες του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας(ICAO), όπως αυτά διατυπώνονταιστους κανονισμούς της IATA για τα επικίνδυνα αγαθά, ισχύουν συγκεκριμένες απαγορεύσεις και περιορισμοί σε ότι αφορά τη διακίνηση τέτοιων αγαθών ή υλικών μέσω ταχυδρομείου. Οι σχετικές απαγορεύσεις / περιορισμοί τίθενται για την προστασία της δημόσιας υγείας, των ίδιων των χρηστών, των εμπλεκομένων ταχυδρομικών υπαλλήλων, αλλά και άλλων προσώπων, καθώς και για λόγους ασφαλείας των αερομεταφορών.

Πίνακας Απαγορεύσεων

Οι σχετικές απαγορεύσεις κατονομάζονται στον πιο κάτω πίνακα. Επιπρόσθετες χημικές πληροφορίες παρέχονται από τα κατά τόπους Ταχυδρομικά Γραφεία ή από το Κ.Τ.Ε.

·         Εκρηκτικές και άλλες επικίνδυνες ύλες
·         Συμπιεσμένο αέριο
·         Εύφλεκτα υγρά
·         Εύφλεκτα στερεά
·         Οξειδωμένα είδη
·         Δηλητηριώδεις ουσίες
·         Ραδιενεργές ουσίες
·         Καυστικές ουσίες
·         Άλλα επικίνδυνα είδη


Prohibitions

According to the Universal Postal Convention, the Final Protocol, the Execution Letter Mail Regulations, the Regulations parcel of W.M.U., and the Technical Instructions of the International Civil Aviation Organization (ICAO), as expressed in the IATA regulations for dangerous goods are specific prohibitions and restrictions regarding the movement of such goods or materials by mail. The relevant prohibitions / restrictions are to protect the public health of the users themselves, involved postal employees, and other persons, and in the interests of aviation safety.

Table Prohibited

The relevant prohibitions listed in the table below . Additional chemical information provided by local Post Offices or from the T.S.C.

• Explosives and other hazardous materials
• Compressed gas
• Flammable liquids
• Flammable solids
• Oxidized species
• Poisonous
• Radioactive substances
• Caustic substances

• Other hazardous items