Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Χάρτης δικαιωμάτων του πολίτη στα Κυπριακά Ταχυδρομεία, Μέρος Ι’ - Citizen's Charter in Cyprus Post, Part IΧ

Διαχείριση παραπόνων

Το Τμήμα μας, στην προσπάθεια του για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του, αποδέχεται εισηγήσεις και παράπονα, οι οποίες μπορούν να υποβληθούν προσωπικά, τηλεφωνικά στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, γραπτώς στα κατά τόπους Ταχυδρομικά Γραφεία ή και μέσω της ιστοσελίδας του Τμήματος.

Τα παράπονα, επώνυμα ή ανώνυμα, ανάλογα με την περίπτωση, μπορούν να καλύπτουν όλο το φάσμα των ταχυδρομικών υπηρεσιών, όπως η συμπεριφορά, η εμφάνιση των Ταχυδρομικών Γραφείων, τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση της αλληλογραφίας, απώλειες ή βλάβες ταχυδρομικών αντικειμένων κλπ.

Αποδέκτες παραπόνων / Χρονοδιαγραμμάτα απαντησεως

Οι πολίτες, όπως προαναφέρθηκε, μπορούν να υποβάλουν τα παράπονα τους απ’ ευθείας στο Τμήμα Ταχυδρομικών Υπηρεσιών. Εν τοιαύτη περιπτώσει, τα προφορικά ή τηλεφωνικά παράπονα διερευνόνται άμεσα και δίδονται σχετικές απαντήσεις το συντομότερο, με τον ίδιο τρόπο.

Τα γραπτά παράπονα διερευνόνται το ταχύτερο δυνατό και δίδονται γραπτές ή προφορικές απαντήσεις, το αργότερο μέσα σε ένα μήνα από την ημερομηνία λήψης του παραπόνου, εκτός εάν χρειάζεται περισσότερος χρόνος διερεύνησης, οπότε και ενημερώνεται σχετικά ο παραπονούμενος.

Πρόσθετα, από την υποβολή παραπόνου στο Τμήμα, εφόσον δεν ικανοποιηθεί ο πολίτης, τότε μπορεί να υποβάλει το παράπονο του και στους ακόλουθους φορείς:

·         Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων
·         Γραφείο Επιτρόπου Διοικήσεως
·         Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων

Τα χρονοδιαγράμματα των ως άνω φορέων καθορίζονται από τον κάθε ένα ξεχωριστά και ανάλογα με τη φύση του παραπόνου.

Δείγμα εντύπου υποβολής παραπόνου είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Τμήματος.


Complaint management

Our Department, in an effort to continually improve the service of , accepts suggestions and complaints, which may be submitted personally, by phone at Call Centre , in writing to the local Post Offices or through the Department's website.

Complaints, named or anonymous, depending on the case, they may cover the full range of postal services, such as behavior of the Postal employees, the occurrence of post offices, delays in mail delivery, loss or damage of postal items etc.

Recipients of complaints / Timetable of reply

Citizens, as mentioned above, may submit their complaints directly to the Department of Postal Services. In such cases, oral or telephone complaints investigated promptly and given answers as soon as possible in the same way.

Written complaints investigated as soon as possible and given written or oral answers, no later than one month from the date of receipt of the complaint, unless further time investigating , and so informed the complainant.

Additionally, by submitting a complaint to the Department, if the citizen is not satisfied, then you may refer the complaint and the following organizations:

• Ministry of Communications and Works
• Office of the Commissioner for Administration
• Office of the Commissioner of Electronic Communications and Postal

The timetables of those organizations it depends of each one separately and depending on the nature of the complaint.


Sample complaint form is available on the Department's website.

Δεν υπάρχουν σχόλια: