Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Χάρτης δικαιωμάτων του πολίτη στα Κυπριακά Ταχυδρομεία, Μέρος Α’ - Citizen's Charterin Cyprus Post, Part A'

Εισαγωγή

Το Τμήμα Ταχυδρομικών Υπηρεσιών υπάγεται στο Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων. Λειτουργεί με βάση των Περί Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών και Ταχυδρομικών Υπηρεσιών Νόμο του 2004 και τον περί των Ταχυδρομείων Νόμο, Κεφ. 303. Ως παροχέας καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, το Τμήμα έχει την υποχρέωση να παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε προσιτές και ομοιόμορφες τιμές σε ολόκληρη την επικράτεια της Δημοκρατίας.

Οι κύριες επιδιώξεις του είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, η βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών, η εισαγωγή νέων, σύγχρονων υπηρεσιών και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του, έτσι ώστε να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις προκλήσεις αγοράς, διατηρώντας τον ηγετικό του ρόλο, προσφέροντας υψηλής ποιότητας αξιόπιστες υπηρεσίες σε προσιτές τιμές.



Introduction

The Postal Services Department works under the Ministry of Communications and Works. Operates on the basis of the Regulation of Electronic Services and Postal Services Act 2004 and on the Postal Law, Chapt. 303. As provider of universal postal service , the department has an obligation to provide postal services at affordable and uniform prices throughout the territory of the Republic.

The main goal is to achieve better services to citizens, improved quality of services, the introduction of new, modern services and the strengthening of competitiveness, so as to cope with the challenges of the market, maintaining its leadership role, offering high quality reliable services at affordable prices.


Δεν υπάρχουν σχόλια: